diumenge, 10 d’octubre del 2010

PRESENTACIÓ

Hola, sóc l’Andrea i fa pocs dies vaig crear-me un bloc en aquesta pàgina.

La finalitat principal d’aquest bloc és treballa l’optativa d’informàtica de 4t d’ESO, en el qual estic enllaçada amb tots el companys de la mateixa assignatura. En aquest bloc pujarem articles, comentaris i feines que prèviament haurem treballat a classe i que ens hauran donat les instruccions per com fer-ho.

A més aquest bloc té una altra finalitat; sent aquest l’últim curs a l’escola també l’aprofitarem per anar penjant tots els records, fotografies o dedicatòries dirigides als nostres companys, per tal que tots puguem tenir un bon record.



Ja que vaig dir que m'agradaria viatjar, aquest és un dels llocs on m'agradaria anar: NOVA YORK!



També m'agradaria anar a LONDRES!

ON US AGRADARIA VIATJAR?

11 comentaris:

  1. Hola Andrea!!
    Què t'ha passat que no tens cap comentar?¿ :S
    Adeu

    ResponElimina
  2. Andreaa!
    Que a passa?, si està tot molt bé! Pero els comentaris no hi son. Adeuu

    ResponElimina
  3. Hola Andrea, sense cap problema et comento =)
    bueno er torno a dir que a mi m'agradaria anar a unes d'aquestes illes paradisíaques amb les aigues blavenques, o a Londres =P

    un petoonaaas!!! (:

    ResponElimina
  4. Hola Andrea =]!!
    bueno... m'has demanat que et comentes... i bueno, no se que posar-te per que ultimament no estic molt inspirada... ^^'
    ah! moltes gràcies per ajudar-me en llatí l'altre día en la biblioteca ^^', que no em sortien les frases ^^'.
    Carla González Bosch.

    ResponElimina
  5. Hola Andreeaa!!
    Es una pena que se t'agin borrat els comentaris.. bé. aqui tens el meu! A mi mencanta viatgar, espero que quan fem el viatge de fi de curs ens ho pasem genial i poguem veure molts llocs!
    Un petó, un somriure i una abraçada!!

    ResponElimina
  6. HOLAAA ANDREEA!
    Quina pena això dels comentaris.
    Et torno a comentar, no passa res.
    M'encanta el teu blog, i a més això de viatjar, conèixer coses noves...
    Bé res més que no estic inspirada.
    UN petó!

    ResponElimina
  7. Hola Andreaa! ja que m'ho has demanat, doncs aquí tens el meu comentari! :D
    Ja saps que a mi també m'encantaria ansar a Nova York i a Londres, a veure si fem el viatje juntes jajajaj!
    Ens veiem demà, estudia molt! jajaja

    Petons ^^

    ResponElimina
  8. Hola Andrea!! Porto mitja hora intenat comentar-te, per que no em deixava, PER FII!!
    Bueno, que a mi m'agradaria anar a Los Angeles, anda posa una foto, i també peixos!!
    Adeu, un petooó!!

    ResponElimina