dimecres, 8 de desembre del 2010

MOVIE MAKER

Aquestes setmanes hem estat treballant amb windows movie maker, un programa que et permet crear vídeos afegint música, efectes, crèdits, lletra...

El nostre treball consistía en escollir una cançó, i explicar amb imatges el que ens deia la lletra, jo he agafat la cançó titulada "Stay the night" del nou àlbum de James Blunt.



Un cop ja vam tenir el vídeo editat, ens hem creat un compte de youtube en el qual hem pujat aquest treball. Per a crear-se un compte a youtube has de seguir uns passos molt fàcils: Clicar a "Crear Cuenta", i a partir d'aquí configurar amb el teu nom d'usuari, contrasenya etc. Això sí, s'ha de tenir en compte la privacitat del teus vídeos per evitar que persones que tu no vols puguin accedir a les teves reproduccions!


Aquí us deixo el vídeo, espero que us agradi!
Adjunto la URL del meu canal per que pogueu visitar-lo: http://www.youtube.com/user/andreasamc?feature=mhum


7 comentaris:

  1. Andreaa!!!! :)
    M'agrada moltisiim aquesta cançó
    t'ha quedat molt xulo
    una pregunta: com es penjava al bloc? esque no m'enrecordo
    un petonnaaaaas!!

    ResponElimina
  2. Gracies, si que m'ha servit d'ajuda,
    un petonaassss!!

    ResponElimina
  3. Andreea ^^!
    esta molt bé el teu video =]!!
    mai habia escoltat aquesta cançó xD
    no se perque, però em recorda a l' estiu ^^'
    bueno, que vagi bé :).
    Petons.

    Carla González Bosch.

    ResponElimina
  4. Hola Andrea! M'agradat molt el vídeo, i està molt bé aquesta cançó, però és una mica lent... :P
    és broma està molt bé!!
    Adeu

    PD: No em penso treure els peixos, i comenta el meu vídeo que ja l'he penjat.

    ResponElimina
  5. Hola Andreaa!
    Molt chuloo el teu vídeo, m'ha agradat molt, ya ens veurem desprees!
    Adeeu!

    ResponElimina
  6. Hola Andrea!
    M'agrada molt el teu vídeo, jo també vaig estar a punt de fer aquesta cançó jaja!
    Un petó, fins ara! I millora't!

    ResponElimina
  7. Andreeeeaa!
    quee xulooo, la cançó m'agrada moolt, com ja han dit en algun comentari, aquesta cançó em recorda a l'estiu! :)
    Bé un petó, Adéeeu!

    ResponElimina