dilluns, 21 de març del 2011

PIRATAS DEL CARIBE 4: EN AGUAS MISTERIOSAS

Aquests dies hem estat treballant amb una pàgina web que es diu Glogster, aquesta web et permet crear pòsters multimèdia, d’una forma molt fàcil, tot afegint gràfics, text, so o fins i tot vídeo.

Un cop et registres, has d’anar a l’opció new glog i a partir d’aquí, s’obrirà un pòster pre-dissenyat, al qual amb les opcions que apareixeran al cantó esquerre de la pantalla com ara: graphics, wall, image..; aniràs canviant el disseny al teu gust.

La nostra feina era crear un pòster anunciant l’estreno d’una pel·lícula; jo he escollit Pirates del Carib 4. A més he afegit el tràiler per aquells que no l’hagueu vist mai.

Espero que us agradi!




1 comentari:

  1. Hola Andrea, aquí tens la meva resposta.
    Doncs si, m'agradaria veure aquella pel·lícula, i podem anar, però tu em convides :P, no que és broma, tranquil·la!!!
    A mi també m'agrada com has col·locat les diferents fotos al teu glog, el fons és el mateix que el de la Lourdes!!
    Adéu :)

    ResponElimina